Челендж успішних спікерів
16 Січня 2018
Клуб української промоції став результатом реалізації громадської ініціативи з розвитку малого бізнесу, започаткування власної справи та створення умов для побудови кар’єри та самореалізації громадян України.
Для підвищення зацікавлення учасників, створено ексклюзивний формат проведення – Челендж успішних спікерів.
Челендж — виконання певних дій на спір, зараз популярний формат серед блогерів, коли один блогер виконує завдання, і передає його наступному блогеру.
Спікери заходу були обрані за принципом компетентності, медійності та громадянської активності.
Кількість спікерів – 12 – була обрана символічно.
Метою організаторів було не просто зібрати учасників, але й забезпечити якісний контингент людей різного статусу з різних регіонів, з різних закладів.
Для проведення інформаційної кампанії серед цільової аудиторії були використані напрацьовані зв’язки Європейської молодіжної ліги та Фундації креативного бізнесу.
Організатори приділили особливу увагу місцю проведення заходу:
По-перше, Gulliver – це один із найпотужніших бізнес-центрів у серці столиці.
По-друге, Creative Quarter – це один із наймодніших просторів для розвитку ініціатив із сучасним інтер’єром у стилі лофт. Акцентом в оформленні приміщення організатори обрали 3-метровий плазменний планшет, який, сам по собі, є вдалим прикладом українського стартапу.
Дві години заходу пройшли динамічно. У результаті переважна більшість висловили бажання продовжити роботу в цьому проекті.