«Бізнес: починати чи почекати? Від ідеї до першого прибутку»
9 Лютого 2018
Михайлова Ольга
Журналіст
01 лютого у престижному FRAT social club (м. Київ) на спіч-практикумі «Бізнес: починати чи почекати? Від ідеї до першого прибутку» зібралося понад сотню охочих дізнатися про всі тонкощі відкриття власної справи.
Своїми секретами та лайфхаками поділилися: Голова Ради ГО «Інститут податкових реформ», бізнес-тренер Олена Хотенко, Голова Ради ГО «Фундація креативного бізнесу» Руслан Анфілов, власниця мережі магазинів Настя Стецевят, виконавчий директор ГО «Фундація креативного бізнесу» Михайло Радіо, режисер-постановник, громадська діячка Анна Вараниця, виконавчий директор ГО «Європейська молодіжна ліга» Андрій Станіславський.
На спіч-практикумі обговорювали наступні теми:
– Відкривати власну справу чи ні?
– Мотивація виду діяльності.
– Етапи реєстрації підприємництва.
– Франчайзинг чи франшиза? Відповідь у подробицях.
– Власний магазин: скільки потрібно грошей? Перший прибуток.
– Потенціал креативної економіки для власної справи в Україні.
– Як обрати сферу, що заряджає і наповнює? Трансформація її у бізнес.
Чудовою мотивацією для учасників стала історія успіху Голови Ради ГО «Інститут податкових реформ» та відомого бізнес-тренера Олени Хотенко.
«У кожного з Вас є те, чого немає інший! Кожен з вас особливий! Варто лише про це пам’ятати і вірити у свій успіх. І, звичайно, щоденно удосконалювати себе і йти до своєї мети», — мотивувала учасників заходу Олена Хотенко.
Про перспективи креативних індустрій та їх розвитку в Україні розповів виконавчий директор ГО «Фундація креативного бізнесу»:
«Чимало українських міст мають значний потенціал для розвитку креативних індустрій, що вже сьогодні може використовуватись. Це спричинить не лише вагомі позитивні зрушення у розвитку міста, а й областей та країни загалом», — наголошує Михайло Радіо.
Руслан Анфілов розповів про етапи реєстрації підприємства на власному досвіді, а учасниця популярного реаліті-шоу Настя Стецевят розказала як відкрити мережу магазинів, не маючи при цьому великих коштів.
Керівник «Території Театральної Творчості» Анна Вараниця поділилася своїм досвідом щодо пошуку сфери, яка буде цікавою саме Вам та трансформацію її у прибутковий бізнес.
Виконавчий директор ГО «Європейська молодіжна ліга» пояснив у чому різниця між поняттями «франшиза» та «франчайзинг». Крім того, розповів про свій досвід продажу ідей.
Своїми думками щодо реалізації ініціативи StartUP Club поділився один із учасників заходу:
«Дуже класна ініціатива! Планую відкривати власну справу, тому маю багато практичних запитань. Приємно, що спікери залишилися після заходу, щоб пояснити всі тонкощі оформлення бізнесу. Сподіваюсь, що заходи в рамках даного проекту будуть реалізовуватися і надалі», — поділився своїми думками учасник події Данило Матвєєв.
Проект «StartUP Club» відкритий для партнерства і співпраці!