Конкурс журналістських робіт від ІПР

17 Вересня 2018

Автор тексту: Ірина Нагорняк
Автор анімаційних роликів: Валерія Дячук

«Інститут податкових реформ» в альянсі з громадськими організаціями «Фундація креативного бізнесу» та «Європейська молодіжна ліга» взяли участь у панельній дискусії «Креативний бізнес. Пиляємо бюджет чи отримуємо прибуток? Практичні кейси StartUP Club» в рамках ІІІ Форум Кретивних Індустрій. 

Альянс громадських організацій активно співпрацює з ВНЗ, саме тому для участі у Форумі було запрошено представників студентського самоврядування з Києва, Вінниці та сформовано  медіа-групу, яка мала змогу отримати практичні навички журналістської роботи. До роботи в медіа-групі долучилися студенти напрямків «журналістика» та «реклама і зв’язки з громадськістю». За підсумками Форуму студенти представили серію журналістських матеріалів.

Конкурсні роботи

ІІІ Форум Кретивних Індустрій — це про натхнення»

Форум Креативних Індустрій. Суботній ранок. Ти приходиш сюди з горнятком кави в руці та мріями про мотивацію. Проходиш численними залами, обираючи щось «своє». Хочеться почути про секрети видання власної книги, але в іншому приміщенні НСК розповідають, як знайти інвесторів для своєї справи. Є бажання встигнути всюди і ти розглядаєш програму заходів з дитячим захопленням.

Опираючись лише на відчуття та асоціації, відправляєшся на «Креатив. Реклама. Соціум». Дискусія вже розпочалась, спікери говорять про голодного художника і сам потроху починаєш ловити хвилю. Щосекунди чутно звук фотокамер, в залі хтось щось коментує. Відкриваєш Facebook — а там прямі трансляції з різних куточків «Олімпійського».

Кожне слово спонукає на дію. Мотивує. Ідеї з’являються прямо на місці, водночас виникають способи їх реалізації. Тут ведуть мову про те, як просунути себе як творчу особистість. Прагнеш почути більше ніж сказано, поглинути кожне слово. У ритмі «ідея-розповідь-ідея» пролітає година. Що зараз? Зробити перерву на другу чашку кави? Ні, краще ще одна зустріч з експертами, краще послухати про формування креативного середовища.

Якщо ходити від однієї сцени до іншої, то Форум здається хвилями: тут говорять про високе та серйозне, там багато жартують, звільняють від усієї суворості принципів реклами.

Через ще кілька поривів пропустити coffee break, три фотознімки на фоні «Forum of Creative Industries» і бажання вийти на свіже повітря. Ранкова дощова погода за стінами НСК змінилась сильним дощем, залишається лише ховатись під парасолькою та думати про все те, що щойно було сказано та показано. У голові — щось про креатив та інвестиції. Хочеться розкласти всю інформацію по полицям, щоб нічого не загубити. Згадати, що розповідали про покоління Z, а що — про покоління Youtube. Знайти свій шлях у широкому полі креативних індустрій.

«Пиляти бюджет чи отримувати прибуток — вирішували тут»

Мотив придбати квиток на Форум Креативних Індустрій у кожного різний. Та чимало людей прийшли сюди заради того, щоб почати щось робити. Знайти спосіб реалізувати свою ідею. Стартувати. Тому й дискусія про креативний бізнес і практичні кейси від StartUP Club зібрала багато глядачів.

Наталя Мазур, експерт із зовнішньоекономічної діяльності та міжнародних комунікацій, ділилась секретними лайфхаками для тих, кому потрібні інвестори. Дівчина згадала про безвізовий режим та незвичайний спосіб його використання.

«Перш ніж ви перетнете кордон чи Франції, чи Швейцарії, поцікавтеся спеціальних онлайн-платформах, чи знайдеться там інвестор, який готовий вкласти свої кошти у подібний до вашого проект. У Голландії, наприклад, – каже Наталя, – деякі будуть неймовірно зацікавлені у підтримці стартапів. Неважливо, звідки та хто ви, ризикуйте!»

Слова Анастасії Стецевят стали мотиваційною хвилею. Дівчина розповідала про свій творчий шлях, що розпочався з ведення акаунту в Instagram, а продовжується — управлінням власною крамницею. Анастасія повторювала, що всі труднощі на нашому шляху свідчать лише про правильність обраної дороги.

«Якщо вам важко та хочеться опустити руки, значить, життя вас виштовхує з зони комфорту. Не можна здаватися!»

Кожна розповідь ілюстрована фотографіями. Слухаючи спікерів, повністю занурюєшся в атмосферу заходу. Творчі провокації, активні дискусії та багато креативних пропозицій — все це на одній сцені. Тут було все та трохи більше про справді креативний бізнес.

Автор анімаційних роликів: Валерія Дячук