1-318-890x395

Інститут податкових реформ пропонує запровадження концепції на засіданні Громадської ради при Державній агенції з питань електронного урядування України

20 Липень 2017

Громадська рада при Державній агенції з питань електронного урядування України

Нині українська податкова система не повною мірою відповідає вимогам суспільства у здійснені електронних та дистанційних послуг. З огляду на велику кількість фізичних осіб, які звертаються до податкових органів — з метою отриманням довідок про доходи для оформлення субсидій, систему отримання соціальних виплат. А також, враховуючи корупційні оборудки та зловживання видачі соціальної допомоги. Концепція, яку пропонує Інститут податкових реформ вирішить проблеми оперативного управління такими процесами.

Зокрема голова Державної агенції з питань електронного уряду України Олександр Риженко в інтерв’ю з AIF.UA розповів, що електронне правління — ключ до реформування України, яке дозволить досягти певного рівня прозорості та ефективності.

«Нарешті цього року в Україні запустять систему електронної взаємодії реєстрів, завдяки якій ми зможемо вирішити проблему отримання документів не за місцем прописки. Таким чином, тисячі неефективних, абсолютно непотрібних адміністративних процесів, які сьогодні існують в Україну — зникнуть. Все це ми легко зможемо оптимізувати за допомогою IT-технологій».

Згідно з концепцією Сервісної служби в умовах оптимізації структури територіальних органів ДФС, яку розробили експерти Інституту податкових реформ, послуги адміністративних закладів зможуть об’єднатись у мережі та будуть доступні в будь-який час. Для цього треба мати: кабінет користувача, ID-картку (персоніфікована картка з необхідними даними), доступ до Інтернету та необхідний девайс (телефон, планшет, комп’ютер або «податковий термінал»).

Концепція передбачає:

–     зменшення кількості податкових інспекцій (відділень);

–     зменшення кількості працівників без скорочення якості надання послуг;

–     надання високоякісних послуг платників;

–     прозорість та мінімізація контакту інспектор-платник;

–     створення мережі «податкових терміналів»;

–     розробка мобільних додатків;

Запровадження дії електронного механізму обробки та надання даних позбавить платників від необхідності сидіти у чергах, ходити від кабінету до кабінету, оперативно здійснювати необхідні фінансові дії та отримувати необхідні документи/інформацію.

Напишіть відгук